lördag 30 april 2011

Valborgsmässoafton

Någon brasa blir det inte för min del ikväll för jag jobbar ikväll men det ska nog gå bra ändå. Här händer inte mycket man bara krattar och vårstädar, det är roligt att se hur det börjar komma upp små livstecken ur jorden.
Den fina paulian Kings Tresure blommar, denna tog jag till jobbet men den jag har här hemma är också full med knoppar. Den är väldigt blomvillig vilket är trevligt såhär på vårkanten.
Paulian Blue Dragon är också pågång med blommor, flera har knoppar nu så jag kommer nog med mera bilder senare.
                                                         Blue Dragon.

Hoya Brevialata har börjat att blomma, den hänger i toafönstret och den doftar så himla gott på kvällarna, passar perfekt som doftare på toaletten. Nu ska jag fixa till en enkel nachotallrik, blir samma mat som igår då det blev mycket bröllopstv och snabb mat är bra att ha då man lever ensam. William och Kate var verkligen ett vackert bröllopspar, synd att Diana inte fick vara med och se.
Hoppas att alla får en skön Valborg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar