torsdag 15 november 2012

Bild kavalkad.

                                                                           P 24
Jag har varit dålig på att skriva här i min blogg i år, vet inte riktigt vad jag ska skylla på men all rosplantering med förde massor med arbete under semestern men oj vilken glädje och njutningar jag senare fick uppleva. Tänkte visa några bilder från sommaren, hoppas någon vill titta!
                                                                  Provrosen Ole
                                             Min vackra frösådda riddarsporre Double innocence


                                        
                                                                      Kungslilja



Flocklilja Electric Orange
  
                                                      Pelargonen Rococo ser ut som en ros
                                                            Femöringen Rosy Frost
                                                               Pelargonen Contrast
                                                  Strepparna Gloria, Nusnäs och Fancy pants
                                                                  Morion och Leyla

                                                                      Kungsnäva
                                                                Kattgräset variegata Polly :)
                                                     
                                           Ha en skön dag!

1 kommentar:

  1. Hejsan Först vill jag säga att du har en väldigt fin sida med lite allt möjligt. Jag googlade på Streptocarpus Gloria och då kom din bild upp med dina streppar
    Du vill inte möjligtvis sälja något blad?

    Mvh
    Anki

    SvaraRadera